Bariera betonowa U-14b dwustronna  C30/37 – malowana w żółto-czarne pasy.

Tak zwane betony New Jersey !

Bez atestu.

Z uwagi na gabaryty koszty transportu ustalamy indywidualnie.

Dane techniczne:

Waga ok 800 kg

Długość – 2000 mm

Wysokość – 810 mm

Szerokość w podstawie – 550 mm

Malowanie

beton klasy C30/37, mrozoodporność F150, nasiąkliwość ≤5%

 

*** Na zamówienie oferujemy również zapory w wersji zbrojonej oraz spełniające inne parametry betonu niż standardowe. 

Przeznaczenie:

Podstawowym celem barier ochronnych jest zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Stosuje się je w miejscach, w których przejechanie pojazdu poza krawędź drogi lub przekroczenie pasa dzielącego poważnie zagraża bezpieczeństwu użytkowników drogi. Bariery ochronne są stosowane na wiaduktach i nasypach, gdzie blisko drogi znajdują się obiekty i przeszkody stałe (słupy, budynki itp.), z którymi kolizja może być szczególnie niebezpieczna.

Stosowanie barier ochronnych dopuszczalne jest tylko wtedy i w takich miejscach, w których przewidywane skutki wypadków będą poważniejsze niż skutki najechania pojazdu na barierę.

Prawidłowo zaprojektowana, wykonana i zamontowana drogowa bariera ochronna powinna:

  • uniemożliwiać przejechanie pojazdu poza krawędź drogi lub przez pas rozdziału na jezdnię poprzeczną dla przeciwnego kierunku ruchu,
  • wyprowadzić pojazd na tor ruchu, równoległy lub bliski równoległemu do bariery, przy możliwie najmniejszym zagrożeniu dla innych pojazdów. Nie może tu w szczególności następować odbicie lub sprężyste odrzucenie pojazdu,
  • powodować podczas kolizji możliwie niewielkie uszkodzenia pojazdu, w miarę możliwości ograniczające się tylko do elementów nadwozia, nie utrudniające w sposób poważny możliwości panowania nad kierunkiem i torem jego ruchu,
  • w sposób możliwie wyraźny i czytelny określać zewnętrzną krawędź jezdni lub drogi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *